W związku z planowanym do końca roku remontem sali obsługi mieszkańców na parterze Urzędu Dzielnicy Wawer WOM przeniesie się tymczasowo do budynku Wawerskiego Centrum Kultury.

Od poniedziałku, 31 października, mieszkańcy będą mogli załatwić swoje sprawy na parterze WCK w dwóch dedykowanych do tego salach.
Urząd przeprowadził z mieszkańcami badania dotyczące usprawnień obsługi i wyposażenia sali. Na podstawie wyników powstał projekt nazywany „ścieżkami klienta”. To jasny system nawigacji do odpowiednich miejsc. Dzięki niemu sala zostanie podzielona na strefę samoobsługi i strefę, gdzie mieszkańcy uzyskają fachową pomoc urzędnika. Planowane jest:
- przystosowanie punkt informacyjny do szybkiej i sprawnej obsługi mieszkańca w tym również osób niepełnosprawnych
- utworzenie w WOM tzw. Strefy Pierwszeństwa, w której będą obsługiwani seniorzy, niepełnosprawni, kobiety w ciąży
- utworzeni „strefę małego Wawerczyka”, która ułatwi rodzicom pobyt w Urzędzie
Urząd zapowiada, że to jeszcze nie wszystko.
W Wawerskim Centrum Kultury nie będzie stanowisk kasowych. Korzystać będzie można z Opłatomatu oraz z terminali płatniczych przy stanowiskach. Nie będzie możliwości płacenia gotówką. Płatności można dokonać również z domu, wszystkie numery kont bankowych znajdziecie pod adresem Konta bankowe – Wawer (um.warszawa.pl). Wnioski można również składać elektronicznie (EPUAP).
Godziny pracy WOM pozostają bez zmian:
Pn-8-18
Wt-Pt- 8-16
Ekoedukatorzy:
Pn-14-18
Pt- 8-12
Miejsce, w którym składacie wnioski związane z zameldowaniem, dowodem osobistym czy rejestracją pojazdów, czyli Delegatura Biura Administracji i Spraw Obywatelskich pozostaje bez zmian. W tych sprawach trzeba wchodzić do Wawerskiego Centrum Kultury.
źródło: UD Wawer