Moto-Wawer: Mikrus- polski mikrosamochód

W latach 50. XX wieku w Europie, podnoszącej się powoli ze zniszczeń wojennych, motoryzację indywidualną stanowiły jednoślady. Stosunkowo rzadko można było na drogach zobaczyć samochody, które były zbyt drogie dla przeciętnych obywateli.

Nissan Sunny- legendarna niezawodność

Po raz pierwszy koncern Nissan zaprezentował samochód osobowy klasy niższej-średniej o nazwie Sunny w 1966 roku. Był to pojazd tylnonapędowy, znany w Europie pod nazwą handlową Datsun 1000.

Moto Wawer: FSM Beskid- legendarny prototyp

Prace nad następcą Fiata 126 p rozpoczęto na początku lat 80-tych XX wieku w Ośrodku Badawczo – Rozwojowym Samochodów Małolitrażowych

Moto Wawer: SsangYong Rexton G4- ekskluzywna terenówka

Po upływie roku od przeprowadzenia testu SsangYonga Rextona do redakcji motorozmaitosci trafił nowy „flagowy” model koreańskiego producenta, który zachował nazwę

Moto Wawer: August Horch Museum Zwickau

Atrakcją turystyczną położonego w Saksonii miasta Zwickau jest August Horch Museum. Szczególnie polecam to miejsce miłośnikom motoryzacji.

Moto Wawer: Albo Suzuki, albo nic

Propagowany przez firmę Suzuki slogan reklamowy w przypadku Kizashi bliski jest prawdy. Flagowy model, ujrzał „światło dzienne” w 2010 roku.

Moto Wawer: Porsche 914 – piękno od Karmanna

Pod koniec lat 60. XX wieku, dwie firmy niemieckie o ugruntowanej pozycji: Porsche i Volkswagen postanowiły wspólnie skonstruować samochód.

Moto Wawer: Ciekawa historia Cadillaca 355D

Moto-Wawer to ciekawostki skierowane do wawerskich fanów motoryzacji. Cykl powstaje we współpracy z portalem motorozmaitosci.pl Na początek ciekawa historia Cadillaca zamówionego specjalnie dla